W aktualnej sytuacji w większości firm niezwykle ważna jest rola zarządzających działami sprzedaży, którzy w tej trudnej i niepewnej chwili muszą połączyć troskę o zdrowie swoich pracowników z interesem i wynikami ekonomicznymi organizacji. Dzisiaj większość pracowników wykonuje swoją pracę  w formie zdalnej. O ile forma ta nie jest dla nikogo nowością, o tyle jej skala staje się nowym wyzwaniem dla wszystkich.

W odpowiedzi na Państwa potrzeby opracowaliśmy proces „Pakiet kryzysowy dla organizacji”, który skierowany jest do pracowników działów sprzedaży, zarówno menedżerów, jak i handlowców

Zaplanowane działania są w pełni oparte o formy pracy online. Program trwa około 4 tygodni i zakłada 4 etapy działań dla menedżerów i pracowników działów sprzedaży.

Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji online lub telefonicznie, aby uzgodnić szczegóły.

Osoba do kontaktu:
Piotr Deptuła
+48 502 502 458
pdeptula@gbr.pl

Podziel się ze znajomymi