Większość realizowanych szkoleń prowadzimy zarówno w formule sesji zdalnych jaki i stacjonarnych.

Dodatkowym wsparciem dla działań szkoleniowych są aktywności realizowane w formule e-learning. Głównym celem sesji e-learningowych jest przekazywanie wiedzy w przystępny dla użytkownika sposób. E-learning doskonale uzupełnia również tradycyjny proces nauczania (blended learning).
Dzięki możliwości korzystania z platformy e-learningowej w dowolnym miejscu i czasie wdrożenie rozwiązań e-learningowych podnosi znacząco efektywność procesu rozwoju wiedzy. Jednocześnie dzięki rozbudowanym systemom raportowania istnieje możliwość ciągłego kontrolowania procesu kształcenia z jednoczesnym uzyskaniem informacji zwrotnej dotyczącej aktywności (ilościowej i jakościowej) użytkowników.

Platforma e-learningowa

W ramach proponowanej usługi GBR zapewnia zaprojektowanie i udostępnienie wielofunkcyjnej platformy internetowej, umożliwiającej dostęp do multimedialnych materiałów szkoleniowych oraz ocenę wiedzy uczestników projektu. Szkolenia w systemie e-learning mają postać indywidualnych sesji on-line, w trakcie których w interaktywny sposób prezentowana jest obszerna wiedza z wybranego zakresu tematycznego. Poszczególne tematy szkoleniowe opracowane są w formie różnorodnej formy zadań, wymagających od użytkownika aktywności i myślenia, a także elementy teorii. GBR opracowuje dedykowane tematy dla Klienta, bądź można skorzystać ze standardowych tematów w bazie.
W ramach platformy realizujemy również wewnętrzne szkolenia produktowe dla naszych Klientów.

Blended learning

Poza wartością edukacyjną e-learning jest wsparciem wielu tradycyjnych procesów rozwojowych. Przykładami takiego zastosowania są:

  • Testy wiedzy produktowe –  Wykorzystywane do czasowego sprawdzenia poziomu wiedzy produktowej. Dają na bieżąco informację zwrotną na temat poziomu wiedzy dzięki czemu pracownik lub manager ma możliwość efektywnego zaplanowania działań rozwojowych.
  • Pre- i Post-testy wiedzy – Wykorzystywane w ramach planowania i ewaluacji działań rozwojowych. Dzięki określeniu obszarów do rozwojowych uczestników firma ma możliwość dostosowania programów szkoleniowych do realnych potrzeb pracowników. Jednocześnie porównanie wyników pre- i post- testów służy jako wartość ewaluacyjna projektu.
  • Feedback 360 – Badanie realizowane on-line przez uczestników.
Podziel się ze znajomymi