PROJEKTY DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Audyty pracy działów sprzedaży, działów obsługi klienta, pracy menedżerów w działach sprzedaży i obsługi klienta

  • Ocena efektywności biznesowej (jakość / ilość podejmowanych działań vs efekty)
  • Ocena kompetencji handlowców / doradców
  • Ocena jakość prowadzonych spotkań / rozmów telefonicznych i identyfikacja najlepszych praktyk
  • Ocena zgodności pracy ze standardami organizacji
  • Identyfikacja potencjalnych niewykorzystanych szans sprzedażowych w procesie sprzedaży
  • Identyfikacja nieefektywnych  działań (np. niedocierania do właściwej grupy)
  • Ocena efektywności planowania pracy oraz kanałów kontaktów z klientami
  • Mapowanie całych procesów i aktywności w sprzedaży (Księga standardów sprzedaży)

Wdrażanie standardów pracy (wypracowanie standardów oraz narzędzi i szkolenia ze standardów)

  • KAM2 Excellence© – mapowanie i wdrażanie efektywnych modeli pracy w działach key account
  • Wdrażanie efektywnych standardów sprzedaży doradców / handlowców / przedstawicieli w działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta
  • Wdrażanie standardów sprzedaży / obsługi telefonicznej
  • Wdrażanie efektywnych standardów pracy menedżerów w działach sprzedaży i obsługi klienta
  • Wdrażanie standardów negocjacji
  • Wdrażanie standardów spotkań typu business – review w modelu Joint Business Planning

PROJEKTY HR

  • Ocena feedback 360 – Aroundhuman ©
  • Assessment Centre / Development Centre
  • Badanie / modelowanie kultury organizacyjnej
  • Wdrażanie wartości w organizacji
  • Zarządzanie zmianą międzypokoleniową w organizacjach
    • międzypokoleniowy transfer wiedzy
    • integracje
  • Budowanie / adaptacja modeli kompetencyjnych