GB Resources Polska Sp. z o.o. Firma szkoleniowo - doradcza

Skontaktuj się z nami:
(22) 847 98 89

Nasi trenerzy

Wszyscy trenerzy i konsultanci GB Resources Polska są praktykami posiadającymi olbrzymie doświadczenie biznesowe zdobyte na menedżerskich stanowiskach w wiodących organizacjach. W naszym zespole trenerów i konsultantów, prócz szerokiego doświadczenia trenerskiego, każdy posiada doświadczenie zawodowe zdobywane w uznanych firmach sektora usługowego, FMCG, farmaceutycznego, bankowego i B2B, na różnych szczeblach zarządzania. W zespole naszym pracują także psychologowie organizacji i zarządzania, uzupełniając programy o wiedzę z dziedziny psychologii.

Kadra trenerska 

 

Piotr Deptuła 

posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte w firmach B2B oraz 15-letnie doświadczenie konsultanckie i trenerskie. Setki treningów i sesji coachingowych prowadzonych na wszystkich poziomach menedżerskich, również dla top-managementu i zarządów, w tym szkolenia międzynarodowe. Jego specjalnością jest wspieranie firm i organizacji we wdrażaniu systemów zarządzania. Szkolenia i coachingi prowadzi w językach polskim, angielskim i francuskim.

Jako konsultant zajmuje się wdrażaniem projektów w firmach polskich i międzynarodowych koncernach.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Przywództwa, Sprzedaży i obsługi klienta, Zarządzania motywacyjnego, Zarządzania projektami, Zarządzania przez cele (MbO), Zarządzania zespołem, Zarządzania zmianą, Zmiany postaw. Prowadzi również coachingi: Executive, Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobył pracując jako: Współwłaściciel, członek zarządu, dyrektor zarządzający w firmie GB Resources Polska (15 lat) - Account Manager, Key Account Manager, Regional Duntrade Project Manager w firmie Dun & Bradstreet w Kanadzie i Polsce (8 lat) - Koordynator projektów, Key Account Manager w Kanadzie (5 lat). Wykształcenie: - Uniwersytet Montrealski (Kanada), wydział Komunikacji i Zarządzania.

 

Ireneusz Górecki

posiada 14-letnie doświadczenie handlowe oraz 12 letnie doświadczenie w zarządzaniu. Utalentowany handlowiec i doświadczony menedżer, który umiejętnie ilustruje treści teoretyczne przykładami ze swojego doświadczenia zawodowego, dzięki czemu ludzie uczą się szybciej i efektywniej. Posiada wyjątkowe umiejętności kreowania i przekazywania wizji.

W pracy menedżerskiej atutem jego jest analityczne i logiczne myślenie i argumentowanie, co wykorzystuje również na sali treningowej, co sprawia, że uczestnicy jego szkoleń niezmiernie wysoko je oceniają i są zmotywowani do wdrażania zmian w swoim życiu zawodowym.
Od 2010 roku – prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: coachingu, negocjacji, obsługi klienta, podstawowych technik NLP, technik sprzedaży, Train the Trainer, warsztatach standardów, zarządzania motywacyjnego, zarządzaniu przez cele (MbO), zarządzaniu zespołem. Prowadzi również coachingi: Executive, Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobył pracując jako: Współwłaściciel, członek zarządu, Dyrektor Zarządzający w firmie GB Resources Polska, Dyrektor Zarządzający Greń Communication, Konsultant i trener Greń Communication, Kierownik Zespołu Przedstawicieli d/s Klientów Kluczowych - Bank Handlowy w Warszawie, Key Account Manager – Citibank, Key Account Representative - Citibank, Sales Representative – Citibank. Wykształcenie: Uniwersytet Warszawski Wydział Nauk Ekonomicznych kierunek: Ekonomia, Studia Doktoranckie – SGH „Zarządzanie i finanse".

 

Marta Deptuła

posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w sieci franchisingowej, koncernie FMCG i firmie szkoleniowej wzbogacone wiedzą kierunkową z zakresu psychologii pracy i organizacji. Cechują ją wyjątkowe umiejętności wnikliwej obserwacji i analizy faktów, co wykorzystuje w pracy w pracy coachingowej, konsultacyjnej i szkoleniowej. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.

Specjalizuje się w: Assessment / Development Centre, audytach kompetencyjnych, badaniu i interpretacji kwestionariusza zachowań zawodowych DiSC, procesach rekrutacyjnych, projektowaniu systemów rozwojowych, systemach kompetencyjnych i ocen (w tym 360) oraz szkoleniach z zakresu: etykiety w biznesie, komunikacji w zespole, standardów sprzedaży, teambuildingu, technik prezentacji. Prowadzi również coachingi: Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: Starszy Konsultant, partner w firmie GB Resources Polska, New Business Development Manager Yogen Fruz Polska, Key Account, HR Specialist, HR Assistant – Unilever Polska. Wykształcenie: Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, kierunek Politologia, specjalizacja: Stosunki Międzynarodowe oraz Uniwersytet Gdański: Wydział Nauk Społecznych, kierunek Psychologia, specjalizacja: Psychologia Pracy i Organizacji.

 

Beata Szymańska

trener posiadający zaplecze naukowe i wiedzę praktyczną. Specjalista z zakresu projektowania i wdrażania w firmach systemów podnoszących efektywność sprzedaży i obsługi klientów. Trener z zakresu sprzedaży, umiejętności interpersonalnych, motywacji i automotywacji. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii w marketingu i zarządzaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie – sięgające 1998 roku. Szkoliła różne branże i różne szczeble kadr, poczynając od szeregowych pracowników, po kadry zarządzające. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z menadżerami różnych branż w zakresie technik sprzedaży oraz zarządzania i rozwoju firmy.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: asertywności, automotywacji, autoprezentacji, budowania pozytywnego wizerunku firmy, coachingu menedżerskiego, etykiety w biznesie, komunikacji interpersonalnej, motywowania, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, przywództwa, radzenia sobie ze stresem, telemarketingu, prezentacji, wyznaczania i realizowania celów, technik sprzedaży, twórczego rozwiązywania problemów, umiejętności przywódczych, zarządzania sobą w czasie, zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi również coachingi: Executive, Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Towarzystwie Edukacji Bankowej, trener, właściciel Centrum Edukacyjno Consultingowego „Concret" oraz BTG Business Training, współpracownik i kierownik grupy PZU „Życie" SA. Wykształcenie: Australijski Instytut Neurolingwistyki w Sydney - master practitioner of NLP, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu – psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Instytut Fabienne Bellaflame i Elise van Riel w Holandii - trener metod dramowych, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – mgr filologii polskiej.

 

Anna Kula-Dobrowolska

trener z zakresu umiejętności interpersonalnych, sprzedaży, coachingu oraz zarządzania i leadership. Pracowała jako trener wewnętrzny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest licencjonowanym trenerem Treningu i Warsztatu Psychologicznego. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie – sięgające 2002 roku. Szkoliła różne branże i różne szczeble kadr, poczynając od szeregowych pracowników, poprzez specjalistów, po kadry zarządzające. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z menedżerami różnych branż w zakresie technik sprzedaży oraz zarządzania i rozwoju firmy. Prywatnie jest byłą mistrzynią Polski w Akrobatyce Sportowej.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: umiejętności interpersonalnych, perswazyjnej sprzedaży, coachingu menedżerskiego, przywództwo i zarządzania, prezentacji, typologii osobowości, rekrutacji, train the trainer. Prowadzi również coachingi: Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: trener biznesu w Greń Communication, trener wewnętrzny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, specjalista ds. rekrutacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (2001-2002). Wykształcenie: absolwentka Psychologii Społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, licencjonowany trener INSIGHTS DISCOVERY®, trener Treningu i Warsztatu Psychologicznego – Ośrodek „Intra".

 

Michał Solik

posiada 18-letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w firmach FMCG (sprzedaż i dystrybucja) oraz12-letnie doświadczenie trenerskie. Dziesiątki wewnętrznych treningów i sesji coachingowych prowadzonych w firmach dla wszystkich poziomów kadry: Przedstawicieli Handlowych, Area Sales Managerów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Dystrykt Menedżerów, Key Account Menedżerów (zarówno rynku tradycyjnego jak i international chains), trenerów wewnętrznych, National Sales Managerów (rynek tradycyjny i international chains). Zarządzał projektami: zmian struktur Działów Sprzedaży, systemów dystrybucji, zmiany warunków handlowych, opracowywania budżetów, opracowywania strategii krótko i długoterminowych, standardów merchandisingowych, jak również prowadził projekty fuzji firm.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: negocjacji, przywództwa, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania motywacyjnego, zarządzania projektami, komunikacji, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, zmiany postaw zarządzania czasem. Prowadzi również coachingi: Executive, Menedżerski i Sprzedażowy. Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: Business Unit Manager - Ansell Healthcare Europe, National Sales Manager - Bols Polska, Dyrektor Sprzedaży/ Dystrykt Menedżer - Agros Nova, Dystrykt Menedżer - UDV Polska, Kierownik ds. HoReCa - Żywiec SA.

 

Marta Misztal

absolwentka Wydziału Andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę trenerską rozpoczęła w Telekomunikacji Polskiej - najpierw jako specjalista ds. szkoleń planowała i administrowała szkoleniami dla pracowników Obszaru, następnie jako trener- konsultant wdrożyła modułowy projekt Profesjonalnej Obsługi Klientów dla pracowników działu sprzedaży (94 osoby).
Szkoli od 12 lat – pracowników średniego i wyższego szczebla. Posiada 10 letnie doświadczenie sprzedażowe.
Prowadziła warsztaty dla Biura Karier Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Humanistycznej z zakresu strategii osiągania sukcesów i komunikacji interpersonalnej.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: obsługi klientów, zarządzania sobą, zarządzania zespołem, budowania efektywnych zespołów, coachingu sprzedażowego i menedżerskiego, komunikacji interpersonalnej, strategii osiągnięć osobistych, asertywności i Inteligencji emocjonalnej, radzenia sobie ze stresem, technik sprzedaży. Prowadzi również coachingi: Menedżerski i Sprzedażowy.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: trener, koordynator projektów, specjalista ds. szkoleń w Telekomunikacji Polskiej. Wykształcenie: Szkoła Główna Handlowa, wydział Marketingu i Zarządzania – studia podyplomowe, Uniwersytet Warszawski, wydział pedagogiczny, specjalizacja andragogiczna.

 

Bogdan Klecha

Posiada 14-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte w firmach branży farmaceutycznej, spożywczej i fotograficznej) oraz 3-letnie doświadczenie trenerskie. Dzięki 14 letniemu doświadczeniu w branży farmaceutycznej i doświadczeniu w prowadzeniu własnych aptek, specjalizuje się w szkoleniach na tym rynku.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: standardów wizyty promocyjnej RX, standardów wizyty aptecznej, technik sprzedaży, coachingu, obsługi klienta, negocjacji. Prowadzi również coachingi: Menedżerski i Sprzedażowy.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując jako: Dystrykt Sales Manager w firmie UCB Pharma Sp. z o.o., Key Account Manager, Balhsen, Kierownik ds. sprzedaży w Foto World przedstawiciel firmy Kodak w Polsce. Wykształcenie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wydział Biologii.

Odwiedź nas

GB Resources Polska Sp. z o.o.

ul. Naddnieprzańska 31W
04-205 Warszawa

Skontaktuj się z nami

tel: (22) 847 98 89
fax: (22) 847 98 49

gbr@gbr.pl

Media
© GBR - All Rights Reserved