GB Resources Polska Sp. z o.o. Firma szkoleniowo - doradcza

Skontaktuj się z nami:
(22) 847 98 89

Satysfakcja Klienta (Customer Care)

Zdobycie satysfakcji klienta wymaga szerokiej wiedzy i właściwych umiejętności. Aby skutecznie obsługiwać klientów trzeba przede wszystkim odkryć prawdziwe ich potrzeby. Bez zebrania kluczowych informacji o kliencie niemożliwa jest jego skuteczna i satysfakcjonująca obsługa. Celem tego szkolenia jest nauczenie uczestników sposobu rozpoznawania rzeczywistych potrzeb klienta a następnie ich zaspokojenia przez dobór korzystnych dla nich rozwiązań. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać niektóre typy psychologiczne klientów i zdobędą konkretne wskazówki, jak sobie radzić w trudnych i stresowych sytuacjach.

Korzyści ze szkolenia:

  • Zadowolenie klientów z jakości obsługi
  • Pozyskanie i utrzymanie nowych klientów
  • Przewaga konkurencyjna dzięki rekomendacjom usatysfakcjonowanych klientów

 

Główne zagadnienia:

  • Nawiązywanie kontaktu i pozytywnej relacji z klientem
  • Skuteczna komunikacja; komunikat werbalny i niewerbalny
  • Umiejętność aktywnego słuchania
  • Rozpoznanie hierarchii wartości klienta
  • Znaczenie empatii w kontaktach z klientem
  • Mówienie językiem korzyści
  • (wygrana/wygrana) - Budowanie zaufania w działaniu
  • Typy osobowości klienta
  • Ocena poziomu zadowolenia klienta
  • Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych

 

Zapytaj o szczegóły szkolenia

powrót

Odwiedź nas

GB Resources Polska Sp. z o.o.

ul. Naddnieprzańska 31W
04-205 Warszawa

Skontaktuj się z nami

tel: (22) 847 98 89
fax: (22) 847 98 49

gbr@gbr.pl

Media
© GBR - All Rights Reserved