GB Resources Polska Sp. z o.o. Firma szkoleniowo - doradcza

Skontaktuj się z nami:
(22) 847 98 89

Obsługa Klienta w Procesie Sprzedaży

Chcąc zdobyć konkurencyjną pozycję na rynku, trzeba dobrze wiedzieć co o nas myśli klient i stale pracować nad poprawą jego opinii. Wiąże się to z odpowiednim podejściem do klienta. Uczestnicy tego szkolenia zrozumieją m.in. co wpływa na to, że Klient zaczyna darzyć nas zaufaniem, dlaczego istotne jest, aby w porę rozpoznać oznaki zniecierpliwienia oraz jak sprawić, aby Klient czuł, iż pozostaje w centrum uwagi.

Korzyści ze szkolenia:

  • Dostrzeżenie roli skutecznej komunikacji w identyfikowaniu, zaspokajaniu i wyprzedzaniu oczekiwań klientów
  • Poznanie kluczowych technik obsługi klienta w procesie sprzedaży
  • Umiejętność rozwiązywania różnych typów sytuacji stresowych, występujących na poszczególnych etapach rozmów handlowych

 

Główne zagadnienia:

  • Świadomość samego siebie
  • Świadomość klienta
  • Kontakt z klientem
  • Konflikt i stres
  • Obiekcje i zastrzeżenia
  • Moje nastawienie do obsługi klienta

 

Zapytaj o szczegóły szkolenia

powrót

Odwiedź nas

GB Resources Polska Sp. z o.o.

ul. Naddnieprzańska 31W
04-205 Warszawa

Skontaktuj się z nami

tel: (22) 847 98 89
fax: (22) 847 98 49

gbr@gbr.pl

Media
© GBR - All Rights Reserved