GB Resources Polska Sp. z o.o. Firma szkoleniowo - doradcza

Skontaktuj się z nami:
(22) 847 98 89

Obsługa Klienta przez Telefon

Szkolenie uczy w profesjonalny sposób pozyskiwania klientów i utrzymywania relacji za pośrednictwem telefonu. W formie interaktywnych ćwiczeń uczestnicy poznają kluczowe techniki rozmowy telefonicznej, a przede wszystkim dostrzegają wagę budowania swojej wiarygodności i wzbudzenia zaufania w oczach klienta.

Korzyści ze szkolenia:

  • Więcej zadań wykonanych jest w ciągu dnia, większa ilość klientów jest obsłużona i poinformowana
  • Większa skuteczność rozmów telefonicznych z klientem
  • Profesjonalny wizerunek firmy i zadowolenie klientów z jakości obsługi

 

Główne zagadnienia:

  • Postawa pracownika w procesie obsługi klienta
  • Etapy rozmowy przez telefon
  • Warsztaty dotyczące komunikacji, systemów reprezentacji i wzajemnego rozumienia
  • Elementy skutecznej obsługi klienta
  • Poszukiwanie korzyści klienta
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Strategia rozmów telefonicznych (obustronne zwycięstwo)
  • Natura rozmów telefonicznych
  • Pracownik jako wizytówka firmy

 

Zapytaj o szczegóły szkolenia

powrót

Odwiedź nas

GB Resources Polska Sp. z o.o.

ul. Naddnieprzańska 31W
04-205 Warszawa

Skontaktuj się z nami

tel: (22) 847 98 89
fax: (22) 847 98 49

gbr@gbr.pl

Media
© GBR - All Rights Reserved