Jak zamienić rozmowę obsługową doradcy call-center w sprzedaż?

W dobie, kiedy  firmy udostępniają swoim klientom przeróżne kanały komunikacji ze swoimi działami obsługi, takie jak e-mail, czaty, media społecznościowe, formularze na stronach www, nadal dla ponad 75% klientów telefon pozostaje najważniejszą i najczęściej wybieraną formą kontaktu.

Niezależnie od tego, na jakim rynku działamy, jakie produkty czy usługi sprzedajemy, nasi klienci w większości przypadków skontaktują się z nami telefonicznie.

Wybór tej formy kontaktu podyktowany jest głównie z potrzebą uzyskania szybkiej informacji lub pomocy w trudnej sytuacji i upewnieniem się, że informacja dotrze do firmy i ktoś się nią zajmie.

W takich momentach większość osób woli bezpośredni kontakt z doradcą Call-Center, niż skorzystanie z nowych technologii takim jak na przykład czat.

Sytuacja ta jest unikalną szansą, aby oprócz rozwiązania problemu klienta adekwatnego do jego potrzeb, zaoferować mu dodatkowe usługi  czy produkty.

Umiejętnie poprowadzona rozmowa obsługowa z klientem dostarcza doradcy wielu cennych informacji, które dają możliwość personalizacji oferty idosprzedaży” produktów czy usług.

Realizując projekty szkoleniowe, przygotowujące działy Call-Center do stylu pracy proaktywnej dla naszych partnerów z branży telekomunikacyjnej i bankowej osiągnęliśmy wymierne rezultaty, potwierdzające sukces wdrożeniowy.

Realizacja celu biznesowego: wzrost sprzedaży priorytetowego produktu z 3% na 35%.

Wdrożenie programu, który zagwarantował wzrost sprzedaży (wzrost zanotowany jeszcze podczas realizacji projektu).

Przygotowanie trenerów wewnętrznych do wdrażania standardów tak, aby stali się ekspertami w szkoleniu zespołu call center.

Precyzyjne dopasowanie projektu do konkretnej kampanii i celów biznesowych (przygotowanie doradców do przeprowadzania rozmów w określony skuteczny sposób, wyposażenie ich w efektywne techniki i argumentację).

Praca na biznesie – praca na „live-call” w trakcie warsztatu oraz indywidulane wsparcie dla każdego doradcy podczas wdrożenia

Zapraszamy do kontaktu w celu poznania szczegółów projektu.

Podziel się ze znajomymi